Yazınıza iki satır ilave edeyim dedim ama baktımki sırıtacak vazgeçtim,gereken ne varsa fazlasıyla yazmışsınız.Doğru tespitler,elinize sağlık bir makale olmuş. Kaynak göstererek blogumda yayınlayacağım

Teşekkürler