işin özüne bakılırsa webmastırlar kendi kendini kerken kele konumuna düşmüş. gogılı aldatmak için bunca uğraştan sonra kim zarar etti? yine webmastırlar. halbuki adamlar bas bas bağırıyor resmen: "kardeşim kaynak yapmayın, millete faydası olacak içerik üretin" herkes düşünmeli neden olduğunu.