Konu
R10 Mart Ayı Hediye çekilişi
04-03-2009, 20:28:03
#116
AddicTTurk
Üyeliği durduruldu
Hocam benim hediyem tek paketti dağıtırsanız çok gereksiz bir hediye oluyor.
Konu resimsiz,etiketsiz,başlıksız olur mu ?