dediklerine aynen katılıyorum. nasıl faydalı olabilirim değil de nasıl para kazanabilirim fikrinin peşinde koşturuyoruz. Türkiye'de open source neden fazla gelişmemiş? Satış bölümünde görüyoruz, arkadaşlar çok güzel scriptleri satıyorlar. Oysa bunları public etseler, herkes scripte bişey eklese eminim ki daha güzel bi script ortaya çıkar.. + yapılan bağışlardan sattığın paranın iki-üç katı kazanılabilir. Wordpress'i yazan matt mullenweg parayla satsaydı, bu kadar çok tema,plugin gelişebilir miydi sizce?