Nukrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
^ dan sonra boşluk oluşmuş birde bunu deneyin:
Options +FollowSymlinks
RewriteEngine on
RewriteRule ^([a-zA-Z0-9_-]+)/([0-9]+)-([a-zA-Z0-9_-]+)\.html$ $3-t$2\.html [R=301,L]
RewriteRule ^([a-z0-9_\-]*-(f|all)[0-9]+(p[0-9]+|/index[0-9]*)?\.html)$ forumdisplay.php/$1 [QSA,L]
RewriteRule ^([a-z0-9_\-]*-(t|p)[0-9]+(p[0-9]+|/index[0-9]*)?\.html)$ showthread.php/$1 [QSA,L]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(index\.php|\.css) [NC]
RewriteRule ^(archive|sitemap)/(.*)$ $1/index.php/$2 [QSA,L]
ErrorDocument 404 /index.php
htaccessi bununla değiştirin
htaccessi değiştirdim bununla..ama googledeki eski indexlerime(vbseo zamanındaki) tıkladığımda yine anasayfaya atıyor ?
Ben konuya yönlendirmesini istemiştim..Yani O Eski indexlenmiş konuya yönlendirsin..Bu mümkünmü ? Bu arada çok yoruyorum Nukrox kardeşim Kusura Bakma .. Sağolasın Şimdiden