xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
serkay,v4 de resimleri, thumba çeken bi bot ayarlarsan çok iyi olur..patlama olursa gene tüm resimler gitmesin ! videolar gitsede olurda
mantıklı serkay ve ferhata mesaj olarak iletilsin bence