KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm domainlerimi godaddye transfer ettim mutluyum huzurluyum

ordada sinir oluyorum kardeşim 2 saatte açılıyor bi sayfa bence en iyisi natro veya ihs