benim bunları r10a yazmaktaki amacım "benm başım yandı sizin de yanmasın" değil. adamlar hatalarını görsün ve düzeltsinler diye yazıyorum.
Uzun zaman öncede destek konusunda başarısızlardı halende öyleler o cümleyi o şekilde yazmalarıda çok hoş açıkcası icann alan adı yazmanlığını almış bir şirket için. Anlayacağınız sallanmanız için 1001 türlü neden sizi bekliyor isimtescilde.. Birde telefondaki diyalogları harikadır.