Konu
İsimtescil Rezilliği 2
03-03-2009, 21:38:10
#3
ibr_cnr
benim bunları r10a yazmaktaki amacım "benm başım yandı sizin de yanmasın" değil. adamlar hatalarını görsün ve düzeltsinler diye yazıyorum.