neden bu isimtescil ısrarı anlamıyorum milletteki çalışmayın zorla mı ??
ben isimtescilde sorun yaşamadım ama şu an bütün domainlerim godaddy de kayıtlı
sırf forumlardaki şikayetler yüzünden bıraktım başıma bi iş gelmeden kurtulayım diye
ben artık üzülmüyorum isimtescil yüzünden başı yanana kendi düşen ağlamaz bu kadar insan şikayet ediyor sa bi bildigi wardır. deil mi ama ???