Konu
Meira açıklaması!
03-03-2009, 17:44:22
#3
CND
son zamanlarda form düşüklüğü var, moralide bozuk. Skibbe'nin gitmesi sanırım moralini bozdu.
Ama Meira çok kaliteli bir isim, giderse gerçekten üzülürüm. Takıma uyum sağlayabilse çok daha güzel olur. Bir Ribery durumu daha olmaz umarım.