tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bunu yapıcam ama title ne olucak ? title çok kötü çıkıyor görmüşsündür
arama.php'nin karakter kodlamasını UTF-8 e göre düzenleyebilirsin.UTF-8 de böyle bir sorun vermez.. Title düzgün cıkar