Konu
SERvis musteri ariza takip programi yazdirmak istiyorum
03-03-2009, 13:25:51
#6
UnPooMKT
desed şimdi web tabanlımı istiyorsun yoksa desktop programmı istiyorsun hangisine karar vedin acaba?