Bildiğiniz üzere ödemeler aktarılırken kurlar otomatik alınır. Bu aktarılan kazançların kur'u bugünküne eşit olur ve önümüzde ki ayın 25 ila 30'u arasında ücretinizi alırsınız.

Her ayın sonu itibariyle geçtiğimiz ayın kazançları panele yansıtılırken bu ay doların aşırı yükselişinden dolayı adsense ekibi doların aşırı yüksek olmasından dolayı kazançları henüz panele yansıtmadı. Doların 1,73 ve üstü oynadığı ve bu olayın en son 6 yıl önce yaşandığı, uzmanların 'ilk defa bu kadar artış oluyor' demesi sanırım google ekibini korkuttu.

Adsense ekibi hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptıkları etik bir davranışmı sizce?