Aynı hatayı ben de 4.x sürümünde yaşıyorum. Bu yüzden Türkçe karakter kullanmıyorum oyun isimlerinde.Bir çaresi varsa bilen lütfen söylesin. Hatta ö.m atarsa süper olur.