Yeni bir gelişme var,
Emaili açtığımda hesabımın incelendiğini ve etkin olduğunu yazıyorlardı. Hemen hesaba girdim, daha önce çalıştıramadığım için herşeyi silmiştim. (Anahtar kelimeler, Kampanya, vb.) Herşeyi yeniden geri aldım ve hesap çalışmaya başladı. Ancak hesaba kupon girdim, bi müddet sonra baktım kelimede yine 'bütçenizi aştınız' yazıyordu yani hesap yeniden patlamıştı. Belkide şikayetlerimiz neticesinde hesapları aktif ettiler. Denemenizi öneririm.