1. Banka Adı: Vakıfbank
2. Havale Ücreti: 0
3. EFT Ücreti: 2,5 TL
4. Yıllık Kart Ücreti: Yok (Bankomat kartı kullanıyorum)
1,5 yıldır kullanıyorum.Hayatımda bu kadar sistemi berbat ve çalışanları sorumsuz bir banka görmedim.Ne zaman fatura ödemeye gitsem mutlaka birilerinin cinleri tepesine geliyor olaylar oluyor.2 hafta önce hesabımı internete açtırayım dedim.2 saat kuyruk bekledim işleminiz halloldu telefonla arayıp şifrenizi isteyin dediler.Telefonla aradım, annenizin kızlık soyadı verilerde gözükmüyor tekrar bankaya gidin dediler.Tekrar bankaya gittim hallettiler sorunu şifrenizi tekrar isteyin dediler.Aldım herhangi bir sorun yok gibi görünüyor.Birde baktım EFT yapılamıyormuş.Onun için de ayrı istekdte bulunuyormuşuz.Lanet olsun dedim.Bağırdım çağırdım en sonunda bana şikayet numarası verdiler buraya şikayetlerinizi bildirin dediler.Bunun dışında otomatik ödeme talimatı vermiştik onu da eline yüzüne bulaştırdılar.Siz de şikayetçi olursaınz aramanızı tavsiye ederim numara:
0312 455 84 52-62
Şu an yeni bir hesap arayışındayım, öğrenciyim. İş bankasıyla Garanti bankası arasında karar veremedim.Avantajları ve dezavantajları nelerdir bilgisi olanlar yazabilirler mi ? Hangisinin internet bankacılığı iyi, daha güvenilir, sorunsuz işlem yapılır, kartısız işlem yapılabiliyor mu vs. vs.