Db oluşturdum yanda veritabanı yazıyor onun altında ise root yazıyor olmuştur sanırım.

İçeri aktar 'a tıkladım metin dosyasının yeri ve karakter grubu çıktı. Dosyaları buradan mı yükleyeceğim