arkadaşlar bu dolandırma meselesinde haklısınız, mail attım ve gelen cevap kural ihlal etmişim oldu. Tekrar mail attım; hesabı yeni açıyorum, daha henüz reklamım yayınlanmış değil, 7TL'yi güzelce çektiniz kural ihlali nerde yapıldı anlayamadım dedim. Tekrar cevap yazdılar Google zıkkımları gereği açıklama yapamıyoruz. Dedim 7TL'yi iade edin ozaman, işte webmasterları dizginlemek için böyle bir ödeme yapamıyoruz.
Olaya bakar mısınız, söylede bilelim neyi ihlal etmişiz dimi ama, yani bu geri ödeme yapmama mazeretleride pek bi acayip. Dava açmak vardı buna ama Türk mahkemeleri ilgilenirmiki acaba?