Merhaba arkadaşlar,

Gerek kendi akrabalarım gerekse çevremde gördüğüm kadarıyla çok fazla kan arayan var ve bulmak çok zor.

Bir Gönüllü Bankası Projem var.


Bunun için kişilerin kan gruplarını ad soyad mail gibi bilgilerini girebileceği bir form tasarlayacak arkadaşa ihtiyacım var.

İnsanların bu formu görünce güvenleri biraz olsa artmalı.


R10 daki grafiker arkadaşlar sanıyorum bu konuda yardımcı olacaklardır.

Teşekkürler.