bi ara ben de uğraşmıştım, 2003 de diyebilirim

o zamanalr wap editor'ü vardı, win makinada entrenix kuruluyken wap özelliği yapabiliyordum, yayınlamıştım yaptıklarımı
wap/wml editor olarak arat istersen
wml editor - Google'da Ara içerik konusunda da pek tutacağını sanmam, artık wap üzerinden sadece zorunlu işlemler yapılıyor

hitin olsa da reklam kazancı falan da yok diye biliyorum