Konu
İddaa'da 500 misli basacağım, sağlam iddaacı arkadaşlar var mı?
01-03-2009, 16:49:03
#56
JeaLouS
Üyeliği durduruldu
Spadina adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet %100 tutturma garantisi veriyorum. Kaybederse diye birşey olmucak ama komisyonumu %25 olarak alırım.
Bu kadar kendine güveniyorsan kaybetme şansın sıfırsa malını mürkünü sat kendin oyna %100' ünü al