Merhaba R10.Net Üyeleri.
benim bir sorunum var. Dün bana hostçum hakkında şikayet var falan dedi. ve ekteki resimleri gönderdi.
pazartesi günü bana celt gelecekmiş fakat 200 ytl verirsem ona mahkemeyi para ile geri çevirebileceğini söyledi. kandırılmaktan korkuyorum.
eğer dava açılırsa : "4 yıl + 10bin tl para cezası var" Dedi.
Doğruluk derecesi nedir yardım ederseniz sevinirim..
200 TL'yi neden verecekmişsin sorsana bir o arkadaşa.

Ne cevap verecek merak ediyorum. Onlarca uyarı aldım bu kadar gayriciddi yazı geldiğini hiç hatırlamıyorum. Yapmanız gereken ilgili meteryalleri kaldırıp Muyap'a kaldırdığınıza dair mail atmanız veya telefon açmanız.