gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resimleri tam okumadım ama sitendeki yasak içerikleri kaldırıp müyap'a mail at veya telefonla bildir kaldırdım diye. o zaman bir sorun olcağını zannetmiyorum
ayın 16 sında falan forumu kaldırmıştım..

ve teledon numaralarını nereden bulabilirim.?