Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lxadmin seçenekler içerisinde en az ram kullanan paneldir.
Şıklara göre oylar saçma olmuş içlerinde en az tüketimi sizinde dediğiniz gibi lxadmn'dir ama arkadaşlar directadmine vermişler