nerdeeeee....


ama bana öyle bir para çıksa kendimden çok başkalarına harcarım.

kediler ve köpekleri beslerim bol bol,onlara barınaklar yaptırırım üstü kapalı,

fakirlere,fukaralara ev alırım,

ihtiyacı olanlara para dağıtırım,

hastaları tedavi ettiririm,

yaşlıları mutlu ederim

şu 3 günlük dünyada ne verirsek elimizle o karımızdır.bizle gidecek maddi hiçbir şey yok