Konu
Nikon D40 Satılık
28-02-2009, 19:11:20
#8
dombalak
fiyat gerçekten iyi makinede güzel
tripoduda veriyormusunuz
resimleri kaç dpi kaydediyor
raw-tif desteği varmı
lensinde sorun varmı