silencegate, mantıken borç senin borcun ise ailene birşey yapamazlar. Ancak ailenin yaşadığı ev, kullandığı eşyalar falan sana aitse alıp eşyaları götürebilirler.
Ayrıca iddaa bir nevi kumardır. Bu yola başvurmanı önermem. Kaldı ki 500 TL gibi insanların bir ay çalışıp kazandıkları miktarda bir parayı gözünü kırpmadan iddaaya yatırmanı hiç tavsiye etmem. Çünkü ne olacağı hiç belli olmuyor.
Bu arada umarım sorunlarını en kısa zamanda hayırlısıyla çözersin. Allah kolaylık versin.