Arkadaşlar pahalı diye vi t al den başka bir yere taşındım daha yeni. Ama oradada uptime sorunu yaşıyorum. Hergün paso reset atıyorum ve site kötüye gitti, duruma çözüm bulunamadı. bu sabah kalktım yine site kapanmış, acayip bozuldum.

2 tane sitem var, fan stesi ve 2 side ufak siteler, tek istediğim iyi bir uptime yakalaması ve sayfaların hızlı açılması.

Panelde ilk tercihim directadmin olmakla beraber, plesk, cpanelde olabilir. Linux olacak ve tr lokasyon...

RAM de 512 mb ramden yükseğine bütçem yetmiyor sitelerim fan sitesi olduğundan ama 768 mbram stoğunuz varsa hayır demem.

Kısa sürede site taşımaktan bıktım açıkcası, uzun süre çalışacağım bir arkadaş arıyorum...lütfen kaliteli himet veriyorsanız teklif veriniz. ki ben her ay bana düşen kısmı zamnında yapıyorum...

teşekkürler...