Paypal bozdurmak için ne işkenceler çektiğinizi hatırlıyorum. 300 $ paypal bozduruyordunuz, paypalı gönderiyordunuz adam parayı göndermiyordu. 300 $ paypal zarar ediyordunuz.
Şimdi üçün beşin lafını yapıyorsunuz, insan evladı neden böyledir anlayamıyorum.