absolut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.
Arkadaşlar birşey danişmak istiyorum. Şimdi sitemize subdomain mi açsak google açısından daha avantajliyiz yoksa siteadin.com/blog tarzinde birşey mi daha yararlidir. Bu konuda (-) leri ve (+) lari yorumlari olan arkadaşlari beklerim..
Naim abi sub oldumu 0 dan site gibi davranmak zorunda kalırsın sen /blog gibisinden yap