yorumlarınız için saolun...
1-)adsense kullanmayacağım. o yüzden sorun değil
2-)demo programlar fazla ilgi çekmiyor. bu da beni w"arez' yönlendiriyor.
3-)w"rez siteler şikayet olmadıkça kapanabilir mi?
çok kararsızım yardımcı olan ve alacak arkadaşlara teşekkürler...