yorumlarınız için saolun...

1-)adsense kullanmayacağım. o yüzden sorun değil
2-)demo programlar fazla ilgi çekmiyor. bu da beni w"arez' yönlendiriyor.
3-)w"rez siteler şikayet olmadıkça kapanabilir mi?

çok kararsızım yardımcı olan ve alacak arkadaşlara teşekkürler...