TurkBilgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,
Subdomain açarsan daha avantajlı olursun.
Ornek: Blogspot
r10.blogspot.com
uzanti şeklinde olduğunda bu sadece basit bir sayfadir.
Ama subdomain bir kategori veya site üzerindeki ana başlık olarak algılanır.Veya bir editör olarak algılanır.Birçok örneği var.
Arkadaşım yanlış bilgi veriyorsun.
Her subdomain ayrı bir domain muamelesi görür.
Yani senin dediğin gibi subdomain bir site üzerindeki kategori olarak algılanmaz domainden tamamen bağımsız başka bir domain olarak algılanır.
mesela
mail. google.com veya maps . google.com
google. com un alt kategorileri değildir. tamamen google.com dan bağımsız 2 sitedir.
Her subdomain için ayrı sitemap hazırlamak, ayrı seo ayarları yapmak ve sıfırdan backlink almaya başlamak gerekir.

Yorum yaparken doğruluğu konusunda daha titiz davranalım lütfen.
Bu konu bir çok defa tartışıldı. Her hafta aynı başlıkla soru soruluyor bu sitede. Biraz araştırın arkadaşlar lütfen.

https://www.r10.net/google-optimizasy...isi-varmi.html
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...klasor-mu.html
https://www.r10.net/google-optimizasy...imization.html
https://www.r10.net/google-optimizasy...subdomain.html
https://www.r10.net/makale-ceviri-yaz...alt-dizin.html