ByPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ***** Domaini Sayyaç Verdiğim İçin Ban Yedim
Sadece O Kadar Diyim
Site Fln Yoktu

yanii ne demek istiyosun kardeşim işine geliyorsa teklifini yazarsın aksi taktirde haddini aşarsın....