Selam,
Subdomain açarsan daha avantajlı olursun.
Ornek: Blogspot
r10.blogspot.com

uzanti şeklinde olduğunda bu sadece basit bir sayfadir.
Ama subdomain bir kategori veya site üzerindeki ana başlık olarak algılanır.Veya bir editör olarak algılanır.Birçok örneği var.