Konu
arkadaşlar r10.nette site sahibi bayan üye varmı acaba??
27-02-2009, 21:33:20
#20
LincolnSamet
Sen nasıl bişey bakmıştın kardeş.
Şaka bi' yana bencede çok gereksiz bir konu olmuş nereye gideceği belli olmaz bir an önce kapanması yerinde olur.