Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum kurallarında böyle bir kural var mı?
Sonuçta bu bir ticaret, eğer site kurulu olsa pm ile vermek zorunda domaini, ama kurulu değil ise konuda belirtebilir.
Ben ***** Domaini Sayyaç Verdiğim İçin Ban Yedim
Sadece O Kadar Diyim
Site Fln Yoktu