yok dostum çok uğraştim olmuyor.Mail attim falan yok.Galiba k.adimida denedim denedim buldum gizli soru soruyo en sewdin kişi? die o zaman yandım bi hatun vardı kesin onu yapmişimdir.Ama yazıyorum olmuyor