Arkadaşlar bundan yaklaşık iki yıl önce adsense kullanıyordum eski forum sitemde 2 kerede ödeme aldım.Fakat aradak iki yıl geçti ve nete hiç girmedim şimdi yeni bir blog açtim fakat adsense hesabımı unuttum :S kodlarını pc de buldum fakat hesap giriş adımı şifremi unutttum yanlış hatirlamiyorsam içindede 20$ falan vardı.Ne yapmalıyım lütfen yardım edin arkadaşlar...