teşekkür ederiz.

Demekki transfer yapılıyor, peki yapılıyorda ne için onca insanı madur etmeye çalışıyorlar, gerçekten çok iyi bir firma anlayışı ayakta alkışlıyorum.

İnsanları artık mağdur edebilmek için millet elinden geleni yapıyor bu nasıl iş anlamadım ben, bizler birbirimize destek yardımcı olmucazda kim olucak? Töğbe Töğbe.

Ben çok gerildim kusura bakmayın arkadaşlar özür diliyorum.

Saygılar.