isimtescil süresi bitmiş bir domaininiz olduğu zaman tekrar o domain'i register edebilmek için akıllara zarar bir ücret talep ediyor. Zamanında login bilgilerimi unuttum bir domain vardı transfer edebilmem için panele girmem gerekiyordu doğal olarak fakar bilgileri bulamadığım için giremedim ve isim tescille irtibata geçtim vermediler bilgileri nüfus cüzdanımın fotokopisini yolladım yine vermediler whois bilgileri bana ait olan kimliğimdeki bilgiler ile aynı olan domain'i transfer edemedim çünkü panel bilgilerini vermediler. Şirket politikası!
Not: Aranızda unutmasaydın kardeşim bilgileri diyen olacaktır peşin peşin onunda cevabını veriyim Askerdeydim ve 6-7 ay gibi bir müdlet nete giremedim bütün her şeyi unuttum.
Aynı durum natro'da başıma geldi ve bilgilerime ulaştım.
Saygılar.