Konu
PGH´yi KINIYORUM!!!!!!
26-02-2009, 22:30:17
#9
KamiLOwen
Botnet'ten dolayı şişen bir sunucu MySQL hatası veriyor. Fakat bunu niçin foruma şikayet olarak yazıyorsunuz anlayamadım.