gelde bana sor hocam 1 ay değil 2 aydır yahu resmen kınıyorum şuan 1000 online olması gereken site 200online kazançlarım çok düşüyor yaaa gündüz kapansın komple maç saatlerinde birşey olmasın şu makineye ya

EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yazdıklarını belge ya da msn kaydı ile bizlere kanıtlar mısın
tabikide cekeyim resimlerini



bunlar var yetermi hocam 3ünden beri daha erken ama şubat ayında konuşmalarımı kayıtlamaya başladım yaklaşık 1 aydır bu sorun var ve şuan çok dehşet kızdım hiç böyle olmazdım ama bu kadarda olmaz dedim




şuan cevap vermedi önemli değil benim için bu sorun yaklaşık 1 aydan beri vardır ve sitelerim hiti düşüşte yeni dalgalanmalardan cıktım neredeyse bu ay inanın 100 lira bile yapamadım ay başı geldi link aldığım bir çok kişi var onlara ödeme yapacağım para yok neredeyse 300 lira link aldım bunların kazanclarını çıkartamadım bana akşamları database vermesin site kapanmasın yeter gündüz komple kapansın ama yeterki maç olduğu zamanlar kapanmasın bütün umudum bu günkü maçlardı malasef hiç yapmadığım bir şeyi yapıcağım akrabalarımdan borç alıp ödüceğim bunları yazdığıma utanıyorum ama (elimde değil)


ve öncelikle yemin ediyorumki eğer inanmayan varsa msn istesin bunu yarında kanıtlıyım şimdi açılıyor kapanıyor

1 2 site için konuşmuyorum ben yanlış anlamayın nerden baksanız 10 tane var yani düşünün kendinizi benim yerime koyun