Geçen hafta 4 büyüklerden ts,fb,gs kaybetti maçı Süperlig'de Puan lideri Sivasspor oldu gs'nin bu maçı kaybedeceğini sanmıyorum ilk yarı 0 maç sonucu 1 dedim ben iddaa'da bakacaz