çoğu firma aynı politikayı uyguluyor isimtescil'e lanet demeye gerek yok.
bu isimtescili bu kadar korumanızdaki etken nedir acaba, bir paylaşsanız da ahali bir rahat etse.
kötü tarafı var ve eleştiriliyor, her eleştiride koruyucu bir mesajınız mutlaka var. İsimtescil çalışanlarının bana yaptıklarını hatırlıyorsunuzdur.