Süresi bitmek üzere olan bir domaini(1 ay var daha) kendi resellerclub panelime transfer etmeye çalışıyorum, aynı registrar olduğu için transfer edilemiyor.

İsimtescile bilgileri verip move services yapmalarını söylüyorum, şirket politikasıymış yapamıyorlarmış bilmemneymiş. Neymiş efendim önc başka yere transfer edecekmişim sonra ordan bidaha kendi panelime transfer edecekmişim bir de akıl veriyorlar.

Mail attım directi'ye, panelimi versinler, kurtarayım domainimi. Bu rezil firmadaki son domainimdi, Allahtan başka bir domainim yok ve olmayacak da.