Merhaba arkadaşlar. Başlıktanda anlaşılacağı gibi bir flash çalışmasındaki menüye açılır bir alt menü eklemek istiyorum. Bunu en basit yoldan nasıl yaparım? İlgilinen arkadaşlar için fla dosyasını ekliyorum. Yardımlar için ve zaman ayırdığınız için teşekür ederim. Saygılarımla...