Eğer div kullanımını bilmiyor ve ziyaretçinin trafik yükü çok önemli değilse table kullanabilirsiniz.
Ama belli potansiyele ulaşmış siteler için bu kullanım ek maliyet getirdiği gibi, tarayıcıların "render" süresini de uzatır.
Bu nedenle css bu işin anahtarı ve gerçekten çok faydalıdır.
Table olması css kullanılamaz demek değildir ki zaten
Aşırı iç içe table yapısı gerçekten de tarayıcı derleme süresini uzatabilir ki uzatır. Çünkü tablo yapıları, içlerindeki tüm alt tablo nesne vs. bölümler tarayıcı tarafından derlenmeden ekranda gösterilmez. İşlemcisi zayıf makineleri gerçekten yorabilir. Ama bu bir kaç tablo olursa google kızar filan gibi düşünceler uyandırmasın kimsede.
R10'da da table var