Arkadaşlar 1 aylık falan psp var elimde, hiç kullanmadım birkaç kez açtım kapattım o kadar

Satmaya karar verdim . Paraya pek ihtiyaç var bu aralar alıcı çıkarsa çok iyi olur
Ödeme: Ptt & YapıKredi
Not: Kargo alıcıya aittir & iTrader'ı düşük olanlar önce ödemeyi yaparlar.
Teklif usulü satış yapıcam, ihtiyacım kadar para çıkmassa satış yapmayabilirim .