her cumartesi yazısı soldan saga dogru netlesmıs..ama bence onu tamtersı yapsan daha hosdurur.. yanı yazının sagtarafı tamamıyle beyaz alacagına sol tarafı daha beyaz olmalı.cunku sol tarafın arkasına koyu zemın dusmesıne ragmen daha zor okunuyor.tam tersi yapsan daha kolay okunabilir.